Budapesta #ÎnRezumat

Da. Eu undeva m-am pierdut pentru o lună. Unii au început a mă întreba dacă am abondonat scrierea aberaţiilor.

Vestea bună e că nu am abondonat nimic. Ci şi mai bine, am fost în Elveţia, în Trogen. Am ajuns acolo cu ajutorul CNTM şi fundaţiei Pestalozzi, în cadrul Schimbului Intercultural.

Pe scurt despre Trogen. Este un sătuc în partea germanică a Elveţiei. Mai multe veţi afla într-o postare pe care o voi scrie după ce îmi recapăt puterile.

În drum spre Trogen am stat o noapte în Budapesta şi am făcut şi un tur al oraşului.

Ce vă pot spune despre Budapesta.

IMG_0512

IMG_0513

IMG_0514

IMG_0516

IMG_0517

IMG_0519

Arhitectura Budapestei îţi gâdilă ochii tucma.IMG_0511

În Budapesta până şi străduţele sunt amenajate, aşa că pot spune că Budapesta m-a învăţat că mărimea nu contează.

IMG_0542Un eveniment cu o istorie destul de dramatică.

IMG_0573

O regulă în viaţă, chiar dacă ai spus că te sinucizi de la faptul că leul n-are limbă pur şi simplu găseşte o scuză bună şi trăieşte mai departe cu Dumnezeu şi cu Sf. Petru.

IMG_0649

Tot timpul este loc pentru ceva japonez. Unde nu te-ai afla sushi poţi mânca cât încape.

IMG_0653

IMG_0632

Budapesta mi-a arătat că o mare parte a religiei o constituie bisericile. Nu judeca o carte după copertă, judecă religia după biserică.

IMG_0523

Mai pe scurt Budapesta are un parlament frumos. Pur şi simplu genial.

IMG_0618

Budapesta a primit în dar de la mine un loc în colecţia mea de poze făcute într-un fel cu oraşul şi într-un fel cu cărămizile.

IMG_0609

IMG_0639

Priveliştea rupe, dar îţi imaginezi să cazi de acolo.

IMG_0647

IMG_0563

IMG_0553

Budapesta mi-a arătat şi partea frumoasă a Dunării.

IMG_0616

Budapesta m-a învăţat ceva tare important. Când ţie ceva îţi pare puţin ciudat, jumătate din timp tu eşti un perv, iar cealaltă jumătate chiar asta şi trebuia să însemne. Budapesta şi libera ei exprimare.

IMG_0665

Şi aşa pentru sfârşit o amintire mai amuzantă. Eu sper că asta a fost făcut intenţionat.

Lasă un comentariu